נגישות

מכתבי תודות

הנהלת אגד תיור ונופש

שלום רב,

בתאריך 15.8.17, יצאנו לטיול לקרואטיה סלובניה , עם המדריך רביע בסיס.

במפגש בשדה התעופה ברייקה ולאחר הכרות קצרה עם חברי הקבוצה לא אשקר כי היו לי חששות רבות.... לא כל יום יוצאת קבוצה מורכבת אשר בה מגזרים שונים, דרוזים, נוצרים, מוסלמים וישראלים.
לאחר מספר דקות שהייה באוטובוס, וכשרביע החל לדבר הבנתי מיד כי אין לנו מדריך טיולים אלה יש מנהיג טיולים.  מהרגע הראשון ידע רביע לנווט את הקבוצה וללכד אותם למשפחה אחת גדולה, חמה ותומכת אחד בשני.
כל מחלוקות, הדעות והפוליטיקה נשארו מאחור,   וחברי הקבוצה התלכדו למשפחה אחת גדולה ואוהבת וכל זה נבע מהנהגתו המסורה של רביע.

מסלול הטיול היה מהמם ובכל יום הגענו לאתר יפה, מקסים ומרשים יותר מקודמו.
הסבריו של רביע היו מרתקים ומובנים ותמיד עם חיוך לבבי והחברי שהעניק לנו, אין ספק כי רביע איש מקצוע, עתיר ניסיון וכל מקום ומקום הוביל אותנו והסביר לנו את הרקע ההיסטורי והמיקום הגיאוגרפי של כל אתר ואתר.

אשריכם כי בחברתכם קיים מדריך כמו רביע, איש אשכולות... משכמו מעלה
אדם כמותו מקומו בהנהגה...
המנהיגים שלנו צריכים ללמוד הרבה ממידותיו הנעלות.

בברכה,

אלי יהודית.

צהריים טובים לחברת אגד תיור ושלום רב ..
בתאריך 15/8 יצאנו לטיול מאורגן דרככם ליעדים קרואטיה סלובניה וכו״ ברצוני להודות לכם בשמי ובשם רעיתי על טיול מדהים וחלומי על חויות נהדרות שחוינו על ההשקעה עד לפרטי פרטים והדובדבן והקצפת קיבלנו אותם בזכות אדם יחיד במינו והכוונה היא כמובן למדריך שלנו רביע בזכותו זכינו לאחד הטיולים הנפלאים שהיינו אדם משכמו ומעלה שלא החסיר מאיתנו כלום אדם עם אינטלגנציה גבוהה שדאג לכול פרט ופרט אנחנו וכל שאר הקבוצה קראנו לו רביע התותח ... באמת כל הכבוד לרביע המדריך ולכם כחברה מכובדת יישר כח שזכיתם לאדם כמוהו . כמובן שלטיולים הבאים אנחנו ניסע דרככם וכמובן רק עם רביע התותחחח
כל הכבודדדדדד
בברכה שמוליק ויפה גלזר

הנדון: רביע בסיס מדריך טיולים בקרואטיה סלובניה מדריך מספר 1 בארץ
15/8/2017-22/08/2017
חזרנו אתמול מטיול בקרואטיה וסלובניה, בהדרכתו של רביע בסיס.
כבר בשדה התעופה אתה פוגש אדם חייכן, אסרטיבי, נעים הליכות שנותן לך תחושה טובה.
המשך הטיול הייתה חוויה לשמה.......
היכולת שלו להתחבר לאנשים ולגרום לקבוצה כל כך הטרוגנית, להתאחד, להיפתח ולהתחבר בפרק זמן כל כך קצר, פשוט מדהימה.
הידע המקצועי של רביע וצורת העברתו ראויים להערכה רבה. הוא נתן לנו סקירה מקיפה על כל מקום ומקום שהגענו, סיכום בתום כל יום טיול ו"בחינת ידע", שקצת פישלנו ולא תמיד זכרנו את השמות, אבל הוא לא ויתר וחזר שוב ושוב עד שנפנים.
הסבלנות, הסובלנות, החביבות, הנעימות, האחריות, הרגישות, האכפתיות, שלא נפספס חלילה דבר, שנמצה את המקסימום האפשרי ב-7 ימים, האוזן הקשבת, היכולת לפתור בעיות ולגרום לאנשים לבוא על סיפוקם, הרצון להעניק לנו עוד ועוד, תרמו ללא ספק להצלחת הטיול, חזרנו פשוט מאושרים ומרוצים בתחושה שאנחנו רוצים לחזור על אותו טיול עם אותו מדריך שוב.
מצאנו לנכון לכתוב לכם זאת, כי בדרך זו אנחנו רוצים לומר לרביע תודה ענקית ולמסור לו את הערכתנו הרבה, על חוויה נפלאה ומדהימה שעברנו בזכותו, על הטעם הטוב שנשאר ועל הרצון והסקרנות של להכיר ולראות עוד, וגם כדי שאתם באגד תיור תדעו, תעריכו ותוקירו כי מצוי בידכם מדריך משכמו ומעלה.

בברכה

אריאלה שמעון

אלי יהודית

יצחק כוכבה

עדקי לאה.

לכבוד הנהלת אגד תיור שלום רב...
בתאריך 15/8/17 ייצאנו אישתי ואנוכי לטיול מאורגן לסלובניה וקרואטיה של אגד תיור בניצוחו המושלם של המדריך רביע.
ברצוני להלל ולשבח את האירגון המופתי החל מהטיסה ועד האירוח בבתי המלון מסלול הטיול היה מאורגן למופת ומדהים ביופיו,  לא הפסקנו להתפעל ולו לרגע דל,.. אך גולת הכותרת של הטיול היה המדריך רביע שנתגלה כמנהיג באישיותו הרב הגונית,  הצליח לחדור אל לב כולנו ולנצח על הטיול באדיבות ובסובלנות אין קץ... מורה דרך ומורה לחיים כאחד.. היינו קבוצה מגוונת של מוסלמים יהודים נוצרים בדווים ובזכות אישיותו של המדריך הצלחנו להתחבר ולהיות משפחה אחת מלוכדת ונהננו מכל רגע... בקיצור תודה לכם על טיול מושלם זה לא מובן מאליו
בהערכה רבה
אדרי רחל ואילן אשדוד

לכבוד הנהלת אגד טורס
שלום רב,

בתאריך 15/8/2017 יצאנו אני וארבעת חברותי לטיול מאורגן לסלובניה קרואטיה של אגד טורס ,וזאת  הפעם הראשונה שיוצאים עם אגד טורס, והטיול היה מדהים וגם בתי המלון  , ובנוסף לכל זה והכי חשוב  המדריך של הקבוצה מר רביע בסיסי מדריך  ומורה לחיים שהוסיף באנרגיות החיוביות שלו הרבה משמעות ורוח טובה לקבוצה מדריך אכפתי ודאוג לכל אחד מהקבוצה בעל אישיות וידע ויכולת לחבר בין כל בני הקבוצה וליצור רוח של משפחה אחד מלוכדת ,ונתן לנו ליהנות מכל רגע בסבלנות ובאהבה שלו שהוא נתן מכל הלב , ונהנינו מכל רגע...
תודה עד אין סוף למדריך הנהדר רביע אתה עשר נגמרו המילים
באהבה רבה
קסיס ראניה
סליבא נגאת
גאלי ראויה
לוסיא עביר

א.ג.נ.,
הנדון: טיול לעמק הריין והיער השחור יוני 2017 – רביע בסיס

זהו הטיול הרביעי שאנו עושים עם אגד תיור ונהנים מאוד, אז תחילה תודה לכם הנהלת אגד תיור על הטיולים המאורגנים להפליא, על הטיפול האדיב והיעיל של הצוות ועל רמת המדריכים שלכם.
וזהו הטיול השני שאנו עושים עם רביע בסיס.  אנו רואים וקוראים את כל מכתבי ההוקרה שנשלחו לרביע ולא יכולים, גם הפעם, שלא לכתוב מספר מילים.
על אישיותו הכובשת של רביע כתבנו לכם במכתבנו הקודם מיום 27.8.15, אבל שוב נדגיש זאת, כי אלו התכונות שגורמות לטיול להצליח או להיכשל.
רביע נעים הליכות, מתחבר לאנשים בקלות, יסודי מאוד, עניני, סבלני, אסרטיבי, חביב, אחראי מאוד, רגיש, אכפתי, בעל אוזן קשבת, יש לו היכולת לפתור בעיות ולגרום לאנשים לבוא על סיפוקם, בעל ידע מקצועי נרחב מאוד בתחומים רבים, העשיר אותנו בנושאים רבים כל כך שאינם קשורים כלל למסלול הטיול, הרגשנו שרביע עושה את עבודתו מכל הלב, ועל כך  אנחנו רוצים לומר לרביע תודה ענקית ולמסור לו שוב את תודתנו והערכתנו הרבה, על הטיול המדהים שעברנו בזכותו, ועל כך שתמיד יודע לעורר בנו את הרצון והסקרנות ללמוד, להכיר ולראות עוד דברים.
אנחנו בטוחים שאתם באגד תיור יודעים, מעריכים ומוקירים את רביע   כי בידכם מצוי מדריך באמת משכמו ומעלה.
נתראה בטיול הבא.

אמנון ותמירה יאיר

טיול קרואטיה סלובניה עם המדריך רביע הצטרפנו בעלי ואני לטיול מאורגן לקרואטיה וסלובניה בתאריך 11/10/2016. זו הייתה הפעם הראשונה שאנו יוצאים עם אגד תיור אבל בהחלט לא תהייה הפעם האחרונה .  המסלול היה עשיר ומלא ללא ימים חופשיים, הכל תוכנן  בצורה מסודרת ללא שום תקלות אבל מה שעשה את הטיול כל כך מוצלח זה היה המדריך המעולה רביע בסיס .
אדם רגוע חייכן נעים ,דואג לכל אחד ואחד מסביר בצורה מעניינת ובצורת חידון שאי אפשר לשכוח ,בעל ידע רב בכל התחומים ותמיד היה שם בשבילנו אפילו בשעות המנוחה שלו אחרי יום עמוס ומעייף ליווה אותנו לעיר לעוד חוויות, יצר אוירה נעימה רגועה מה שגרם לכל חברי הקבוצה להתחבר ולהרגיש שייכים. חזרנו ארצה עם אוסף של מידע אם זה סיכום של ימי הטיול בכתב ואוסף של פתגמים והמון המון זכרונות יפים, רביע מדריך כל כך מוצלח ויודע מה הוא עושה , הוא באמת נכס לאגד תיור תודה על הכל ונתראה בקרוב בעוד טיול נפלא גסאן וסמר מחול

שלום רב. רציתי ליידע אתכם על הטיול לקרואה וסלובניה שיצאתי עם המדריך רביע בסיס. הטיול היה ניפלא ומרהיב פשוט ואו. ...הכל בזכות המדריך רבי שהוא אדם מקסים ומיוחד.רגיש אחראי איכותי ולבבי. דאג לכל אחד ואחד מהקבוצה. והשקיעה מעל ומעבר בלי לחסוך ממנוחתו. הכל בחן וחיוך. והעיקר שנהנה. רביע הוא אדם בעל ידע מורחב. מדריך על. ואם אמשיך בכתיבה לא יספיקו המילים והדפים. יישר כח לרביע!!!. ותודה .זהבית שדה(מרסר ווד )

בין התאריכים 6-14/6/2016 יצאנו דרך חברת אגד טורס לטיול מאורגן סלובניה וקרואטיה, טיול זה נוהל והודרך על ידי נציג החברה בשם רביע בסיס,
ברצוני להביע את הערכתי המלאה לאדם יקר זה  שביצע את עבודתו בצורה סבלנית שקטה מקצועית  גילה אחריות ודבקות במשימה, היה אוזן קשבת לכלל המטיילים  לכל בעיה שצצה וכמובן  נתקבל פתרון מידי, ייעץ תמך ועשה הכול שכל אחד ואחת מהמטיילים ייהנה וישכיל, נקודה בולטת ומרכזית שאפיינה את המדריך רביע זה האמינות והיושר והרוגע שהקרין לכל אורך הטיול דבר שהוא לא מובן מאיליו בדרך כלל אצל מדריכים לפחות ממה שאני חוויתי מחלק ניכר מטיולי הרבים בעבר, להערכתי מר רביע בסיס יכול להוות מודל לחיקוי לכל מדריך  בחברות ארצנו וחברת אגד טורס בפרט, והחברה יכולה להיות גאה במדריך זה שמהווה בזכות מעלותיו הטובות כשגריר חיובי שבזכותו אני וחברי נמשיך לטוס ולטייל דרך חברה זו, אבקשכם להעביר את הערכתי והוקרתי  ותוכן מסמך זה למדריך רביע כי אכן באמת מגיע לו,
בברכה ובהצדעה למדריך ולחברת אגד תיור,
בקשי מאיר ורחל

לכבוד הנהלת חברת אגד תיור ונופש.

אני ניר התשואל בן 31 ,אשתי יפעת ובתי בת השנתיים וחצי הוזמנו על ידי הוריה של בת זוגתי לטיול משפחתי מאורגן לקרואטיה -סלובניה אשר נרכש על ידי חברתכם, ברצוני להביע תחושת חווית הטיול מהנה מאוד הרבה בזכות המדריך רביע בסיס.

לטיול יצאנו משפחה המונה 10 נפשות,
ביום הראשון כשהגענו לקרואטיה הינו מאוד עייפים מטיסת לילה ומהסיור בעיר, כשהגענו למלון הדבר הראשון שרצינו לעשות זה לחמם לילדה בקבוק לאוכל וללכת לישון, בחדר שקבלנו במלון לא היה חשמל ומזגן לאחר מכן הבנתי מעובדי המלון כי לא ניתן יהיה להחליף חדר ,תחושה זו תסכלה אותי מאוד כשנגשתי למדריך רביע התחתי בו על חוסר ארגון ומקצועיות (הרי שטענות אלה היו צריכים להגיע אליכם) , בנושא זה רביע טיפל בצורה מקצועית ביותר ואף הצליח להחליף לנו חדר מרווח ונוח, הצלחנו מיד להיכנס לשגרה ולהמשיך ליהנות מהטיול,

מסיפור זה אפשר ללמוד כי מטייל יכול להוציא תסכולו בצדק על מדריך הטיול באשר הוא נציג החברה ,אך חשוב מאוד להדגיש כי מה שקרה ביום הראשון יכול לקרות לפעמיים אך לכל אורך הטיול המדריך רביע בסיס נתן לנו לחוות חויות שונות הן בתחום האומנותי, קולינרי, אדריכלי, היסטורי ועוד..
רביע בעיקר הצליח לעניין, להפתיע, לחוות, לרגש ולגעת בכל אחד מהקבוצה המגובשת שנשארה בקשר טוב, המדריך רביע רואה בטיול קבוצתי שליחות ישראלית אשר מדגישה אהבה גיבוש חברות ומשפחתיות, כן ירבו כמהו.

מדריך טיולים שהצליח ויכול להעביר לכל כך הרבה אנשים חוויה בלתי נשכחת הוא ללא ספק נכס צאן ברזל לחברת טיולים ונופש ובפרט לחברת אגד תיור.

בברכה,
ניר התשואל נציג משפחת כהן טהרני.

הנדון: רביע בסיס מדריך טיולים בקרואטיה סלובניה
18.8.15-25.8.15
חזרנו לפני יומיים מטיול בקרואטיה וסלובניה, בהדרכתו של רביע בסיס.
כבר בשדה התעופה אתה פוגש אדם חייכן, אסרטיבי, נעים הליכות שנותן לך תחושה טובה.
המשך הטיול הייתה חוויה לשמה.......
בברכה
תמירה ואמנון יאיר

אגד תיור ונופש אנחנו ציפי ואריה שביט מעפולה
חזרנו לפני שלושה ימים מטיול מאורגן לסלובניה וקרואטיה בהדרכתו.של המדריך רביע בסיס בתאריך 18.8.15-24.8.15.
אנחנו נוסעים איתכם כבר שנים רבות עם מדריכים נהדרים אבל מדריך כמו רביע תורם רבות להצלחת הטיול בדרך המיוחדת שלו שכמוה לא ניתקלנו בטיולנו הרבים.
חזרנו מלאי חויות ומרוצים ורצינו להביע את הערכתינו הרבה לרביע על טיול מקסים של גן עדן ועם מדריך שאין כמוהו. בברכת שנה טובה. ציפי ואריה שביט