נגישות

Upper quote Lower quote

דורון שרון

מדריך טיולים של אגד תיור. בעל נסיון רב בליווי והדרכת קבוצות. מתמחה ביעדי המזרח הרחוק, אירופה וטיולים מיוחדים לאפריקה. בעל רשיון סקיפר, מארגן טיולי יאכטות בים התיכון. קצין במיל וגמלאי של משרד ראש הממשלה. בעל תואר שני ביחסים בין-לאומיים.

מכתבי תודות

רציתי להביע את הערכתי הרבה לגבי המדריך האחד והיחיד שעדיין לא ראיתי כדוגמתו והייתי בכמה וכמה טיולים מאורגנים- שאפו.
מדובר במדריך דורון שרון שהוא נכס עבור אגד טורס-מדריך שבא להנעים ועוד איך את זמן המטיילים ולא בא רק לעבודה...מדריך שיש לו יחסי אנוש מדהימים-הוא הופך לחבר ולאוזן קשבת והוא יכול ללמד את המדריכים האחרים כללי נימוס והתנהגות.....השהות בחברתו מאד נעימה ויש לו ידע רב כך שמאד נעים לשמוע אותו....יש לו חוש הומור והמון סבלנות לכל אחד ואחת ולא חשוב מה יגידו....הטיול שלנו עבר בכיפ ..בנעימות..וברוגע  רק בזכות דורון...וראינו עוד המון דברים על הדרך שלא נכללו בטיול ועל זה נאמר-נכס...פשוט נכס.
תודה רבה לך דורון על הטיול שהשאיר בי סיפוק רב ורצון לעוד טיולים וזה רק בזכותך.....
מקווה מאד שנתראה שוב בטיולים הבאים.

שלום רב,

אני מוצאת לנכון בשם כל הקבוצה להביע הערכה עמוקה וכנה למדריך דורון שרון – המדריך שלנו לטיול בתאילנד ב- 12/4/17 ועד 27/4/17.

דורון הוכיח מסירות ואחריות עוד טרם החל הטיול, דאג להתקשר לכל אחד מהמשתתפים ולהעביר טיפים והמלצות להצלחת הטיול, גם קיים מפגש עם המשתתפים.
לאחר הטיול שלח לנו סיכום הטיול, מובן וברור ודאג לכתוב אישית לכל אחד ולהביע את תודתו והערכתו.

המון תודות לדורון בעל הלב הענק, החם, האוהב, אדם צנוע, חייכן, אנושי, בעל ידע עצום, סבלני, רגוע, מתייחס לכולם בלי יוצא מן הכלל ולכל אחד אישית.  תמיד קשוב לצרכי האחר, משרה אווירה נעימה על הסביבה.

לא נשכח את אגד טורס בתכנון וארגון הטיול המוצלח. תודה.

טיול 15 ימים להונג קונג וסין עם המדריך דורון שרון

ערב טוב חברים יקרים,

ברוכים הבאים    לסוויטה של דורון...
ברוכים הבאים    לערב האחרון של הטיול המיוחד שלנו...
ברוכים הבאים    לסוף הטיול – אך להמשך קשר עם אדם יקר...
ברוכים הבאים    לכל המוזמנים להביע את הוקרתנו...

בבקשה חברים – הגענו....  לא לשכוח – כוננות ארנקים ותיקים...
אפשר  להשאיר תיקים באוטו  -  לא להשאיר חפצי ערך....

"השכמה ב 7:30  ארוחת בוקר בקומה 2 - כולם באוטובוס בשעה 9:00 "
"לא לשכוח כלום בכספות / דרכונים / ארנקים / (מברשת שיניים...סתאאאם)

"לטיול יצאנו"

לטיול יצאנו – את דורון מצאנו
בעזרת השם הוא אותו הוביל -
חברים פגשנו – חוויות עברנו
וגם התרגשנו מכל אבן ושביל...

פזמון:
איזו הרגשה נהדרת!
משפחה גדולה - שהפכנו להיות
כך למדנו על תרבות אחרת
הסיניות יפות – הסינים אלופים בצעקות...

את הונג קונג ראינו – במקאו הימרנו
בגווילין זרקנו ארבעה בעלים
למדבר שיאן הגענו – את החום הרגשנו
מהאדמה הוצאנו חיילים...
בשנחאי נחתנו – מגודלה התפעמנו
ובבייג'ין נבהלנו – ממה שהם אוכלים...

פזמון:

ועכשיו נגיד לדורון תודה
על כל מה שהוא העניק וידע
לקבוצה כל כך מיוחדת
שלה הענקת מכל לבך...

חלק נכבד ועיקרי בהצלחת הטיול שייך לך באופייך הנעים ובחוכמתך כי רבה וכולנו יצאנו נשכרים,כפי שציינתי כלפיך בנתב"ג "היה לנו לעונג לטייל איתך".
תודה בשמי ובשם לילי !
נשמח לשמור על קשר!
אודי

שירביט חברה לביטוח, תאילנד, מאי 2016

*תודה רבה לך דורון על הדרכה מקצועית ומעניינת,דאגה ואיכפתיות.בהצלחה בהמשך דרכך.היה נחמד מאוד להכירך.

*אכן זכינו !!! זכינו במדריך משכמו ומעלה בעל ידע רב וחוש הומור,  חבר אמיתי . זכינו בקבוצת סוכנים ואנשי הנהלה מופלאים שתרמו כל אחד בדרכו לגיבוש חברתי יוצא מן הכלל . וזכינו לראות את תאילנד המופלאה . בשמי ובשם אשתי תודה אישית לכל אחד ואחד מכם !!! נתראה בטיולים הבאים . ג'קי

*בוקר טוב חברים וחברות תודה על טיול מהנה נהנתי מכל רגע בחברתכם שמחתי להצטרף לקבוצה איכותית ואכן זכינו במדריך משכמו ומעלה תודה מיוחדת לך דורון

*התעוררנו לבוקר מיוחד שבו אנו מסכמים חוויה מדהימה, שירבו כיתות טיפוליות מהזן הזה. לך דורון תודה מיוחדת שהנעמת לנו את הזמן והעשרת אותנו בידע רב היה ממש כיף נתראה ביעד הבא

*תודה מיוחדת מגיעה למדריך דורון , ידיעותיך סבלנותך גישתך האישית לכל אחד ואחת מאיתנו הפכו את הטיול עבורי למשהו מיוחד.

*דורון מדריכנו שריתקת אותנו בהסברים בדרכך המיוחדת מלאה עניין והרבה איפוק וסבלנות.

*תודה מיוחדת לדורון (בשורוק)המדריך הטיפולי שעשה את הטיול למיוחד

*לפני הכל ברצוני להודות לדורון למדריך מס 1 שלנו ולומר לך שנהנו מאוד מכל הסיפורים, מההדרכה, מההתנהלות הנכונה של הטיול, מהמסלולים הרגליים, מתכנון מדויק לפרטי פרטים – מה שכנראה מאפיין אדם פרפקציוניסט כפי שמתאר אותך דורון אני רוצה להוסיף ששמחנו להכיר אדם נחמד מאוד, בעל חוש הומור, רגיש , חברותי, ידען. כל אלה ועוד הפכו את הטיול לחוויה אדירה.