נגישות

לכבוד הנהלת חברת אגד תיור ונופש.

אני ניר התשואל בן 31 ,אשתי יפעת ובתי בת השנתיים וחצי הוזמנו על ידי הוריה של בת זוגתי לטיול משפחתי מאורגן לקרואטיה -סלובניה אשר נרכש על ידי חברתכם, ברצוני להביע תחושת חווית הטיול מהנה מאוד הרבה בזכות המדריך רביע בסיס.

לטיול יצאנו משפחה המונה 10 נפשות,
ביום הראשון כשהגענו לקרואטיה הינו מאוד עייפים מטיסת לילה ומהסיור בעיר, כשהגענו למלון הדבר הראשון שרצינו לעשות זה לחמם לילדה בקבוק לאוכל וללכת לישון, בחדר שקבלנו במלון לא היה חשמל ומזגן לאחר מכן הבנתי מעובדי המלון כי לא ניתן יהיה להחליף חדר ,תחושה זו תסכלה אותי מאוד כשנגשתי למדריך רביע התחתי בו על חוסר ארגון ומקצועיות (הרי שטענות אלה היו צריכים להגיע אליכם) , בנושא זה רביע טיפל בצורה מקצועית ביותר ואף הצליח להחליף לנו חדר מרווח ונוח, הצלחנו מיד להיכנס לשגרה ולהמשיך ליהנות מהטיול,

מסיפור זה אפשר ללמוד כי מטייל יכול להוציא תסכולו בצדק על מדריך הטיול באשר הוא נציג החברה ,אך חשוב מאוד להדגיש כי מה שקרה ביום הראשון יכול לקרות לפעמיים אך לכל אורך הטיול המדריך רביע בסיס נתן לנו לחוות חויות שונות הן בתחום האומנותי, קולינרי, אדריכלי, היסטורי ועוד..
רביע בעיקר הצליח לעניין, להפתיע, לחוות, לרגש ולגעת בכל אחד מהקבוצה המגובשת שנשארה בקשר טוב, המדריך רביע רואה בטיול קבוצתי שליחות ישראלית אשר מדגישה אהבה גיבוש חברות ומשפחתיות, כן ירבו כמהו.

מדריך טיולים שהצליח ויכול להעביר לכל כך הרבה אנשים חוויה בלתי נשכחת הוא ללא ספק נכס צאן ברזל לחברת טיולים ונופש ובפרט לחברת אגד תיור.

בברכה,
ניר התשואל נציג משפחת כהן טהרני.

לכבוד
הנהלת אגד תיור

הנדון: רביע בסיס מדריך טיולים בקרואטיה סלובניה
18.8.15-25.8.15
חזרנו לפני יומיים מטיול בקרואטיה וסלובניה, בהדרכתו של רביע בסיס.
כבר בשדה התעופה אתה פוגש אדם חייכן, אסרטיבי, נעים הליכות שנותן לך תחושה טובה.
המשך הטיול הייתה חוויה לשמה.......
היכולת שלו להתחבר לאנשים ולגרום לקבוצה כל כך הטרוגנית, להתאחד, להיפתח ולהתחבר בפרק זמן כל כך קצר, פשוט מדהימה.
הידע המקצועי של רביע וצורת העברתו ראויים להערכה רבה. הוא נתן לנו סקירה מקיפה על כל מקום ומקום שהגענו, סיכום בתום כל יום טיול ו"בחינת ידע", שקצת פישלנו ולא תמיד זכרנו את השמות, אבל הוא לא ויתר וחזר שוב ושוב עד שנפנים.
הסבלנות, הסובלנות, החביבות, הנעימות, האחריות, הרגישות, האכפתיות, שלא נפספס חלילה דבר, שנמצה את המקסימום האפשרי ב-7 ימים, האוזן הקשבת, היכולת לפתור בעיות ולגרום לאנשים לבוא על סיפוקם, הרצון להעניק לנו עוד ועוד, תרמו ללא ספק להצלחת הטיול, חזרנו פשוט מאושרים ומרוצים בתחושה שאנחנו רוצים לחזור על אותו טיול עם אותו מדריך שוב.
מצאנו לנכון לכתוב לכם זאת, כי בדרך זו אנחנו רוצים לומר לרביע תודה ענקית ולמסור לו את הערכתנו הרבה, על חוויה נפלאה ומדהימה שעברנו בזכותו, על הטעם הטוב שנשאר ועל הרצון והסקרנות של להכיר ולראות עוד, וגם כדי שאתם באגד תיור תדעו, תעריכו ותוקירו כי מצוי בידכם מדריך משכמו ומעלה.
בברכה
תמירה ואמנון יאיר

אגד תיור ונופש אנחנו ציפי ואריה שביט מעפולה
חזרנו לפני שלושה ימים מטיול מאורגן לסלובניה וקרואטיה בהדרכתו.של המדריך רביע בסיס בתאריך 18.8.15-24.8.15.
אנחנו נוסעים איתכם כבר שנים רבות עם מדריכים נהדרים אבל מדריך כמו רביע תורם רבות להצלחת הטיול בדרך המיוחדת שלו שכמוה לא ניתקלנו בטיולנו הרבים.
חזרנו מלאי חויות ומרוצים ורצינו להביע את הערכתינו הרבה לרביע על טיול מקסים של גן עדן ועם מדריך שאין כמוהו. בברכת שנה טובה. ציפי ואריה שביט