נגישות

Upper quote Lower quote

עוז ששון

מהנדס חומרים, עובד שנים רבות בתחום. מתגורר בסין משנת 2005. חי ונושם את התרבות הסינית, המנהגים וההוי המקומי. אהבתי לאנשים, תרבות המזרח, טבע ונופים הביאו אותי לעסוק בהדרכה.

טיולים מאורגנים בהדרכת עוז ששון

טיולים לסין: 7/8/2017, 2/10/2017
טיולים לקרואטיה סלובניה: 11/7/2017, 25/7/2017, 12/9/2017

מכתבי תודות

שלום רב

כשדברים טובים מסתיימים חשוב להגיד אותם :

המסלול שתוכנן היה אטרקטיבי ומהנה ,המלונות היו ברמה גבוהה והמדריך עוז ששון היה יחיד ומיוחד.

היתה לנו הזכות להנות ממדריך נפלא, מקצועי ואכפתי שבזכותו זכינו לחוויה נפלאה מדהימה ומהנה שלא היתה לנו בשום טיול אחר.

העובדה שעוז חי בסין מכיר את התרבות והמקום העניקה ערך מוסף לטיול:

הסיפורים הפיקנטיים שלו מחיי היום יום לצד ההיסטוריה  ,הכרת המנהגים הסיניים ותרגומם (במקרה נקלענו לחתונה סינית והוא הפגין ידע רב לגבי הטקס, הקריא כתבות מעיתון סיני בנושאי שידוכים ועוד דוגמאות רבות ),ההכוונה בשווקים והעזרה שהעניק לנו אל מול הסינים (במלונות, בהופעות ובמסעדות) שלא יודעים לדבר אנגלית עשו את ההבדל..

בזכותו למדנו לדבר, לכתוב, לקרוא ואפילו לשיר בסינית- זה היה כיף אמיתי.

פגשנו מדריך אכפתי שחשוב לו שנחווה את סין בצורה הטובה ביותר ונסיים כל יום בהנאה רבה לדוגמא המופע בשיאן "שושלת טאנג" היה מאכזב והצפייה היתה מייגעת ועוז דאג לאישור מיוחד מהסינים לסיור לילי בעיר העתיקה  שהיה מדהים והשאיר אותנו פעורי פה... כאמור חשוב לו שנסיים כל יום בסיפוק וחיוך וזה לא ברור מאליו .

גם כשנתקלנו בקשיי מזג אוויר הוא גילה המון תושיה והציע תכנית חלופית תוך שיתוף, התחשבות והסכמת כל חברי הקבוצה ברגישות כלפי כולם (זה לא פשוט כשהקבוצה הטרוגנית ..)

הרגשנו שהיה ניצול זמן מכסימלי בשום שלב בטיול לא הרגשנו "מריחה" או בזבוז זמן אפילו באוטובוס ידע להפעיל אותנו ב"מבחני ידע" בנושאים שלימד ,חידונים נושאי פרסים ,גירה את מוחנו בנושאים כלליים וכולם השתתפו ושיתפו פעולה ,היה מרתק והחכמנו מאוד.

לסיכום –עוז ששון הוא מדריך עם נשמה ונתינה  ,בעל ידע עצום בכל הקשור לסין ובכלל ועושה עבודתו נאמנה עם המון אהבה .
             הרגשנו שיש על מי לסמוך ושהוא באמת דואג שנהנה ונחווה כמה שיותר מסין המדהימה .
             המילים החמות שרשם כל אחד מחברי הקבוצה (27 במספר) בספר הזיכרונות שהכנו לו מעידים על הערכה והאהבה הגדולה שחשנו כולנו לעוז ששון.

אם אלה המדריכים שלכם מעתה אנו בחזקת הנוסע המתמיד "אגד תיור ונופש" ואף נדאג להמליץ זאת לחברינו ולשווק הלאה...

בשמנו ובשם חברנו תודה לכם ולעוז המקצוען על טיול מהנה שלא יישכח.

איריס ואלי רויסבלט

שלום רב
חזרנו מטיול של 16 יום לסין בו הדריך עוז ששון
ברצוני לציין כי זו הפעם השנייה (ראשונה ב-מרץ 2014 ) שאני מצטרפת לעוז והפעם צירפתי את בעלי.
מה שאני כותבת זה על דעת שנינו.
רציתי להקדיש לעוז דברים אלו.
עוז, קיבל את פנינו בהונג-קונג וליווה אותנו עד לטיסתנו חזרה בשדה התעופה בבייג'ינג.
הוא מדריך מעולה וראוי על פי כל קנה מידה. יש לו את הכישרון לאחד קבוצה של אנשים זרים לחלוטין לקבוצה עם מטרה משותפת וליהנות מהמסע. יש לו את יכולת ההכלה הפרטנית ואת היכולת המדהימה לגבש קבוצה.
במקרה שלנו , לדעתי ולדעת אחרים בקבוצה עמם אנחנו בקשר, הוא עשה לנו את הטיול למה שהוא היה.
נישאר הרבה טעם של עוד סין ועוד אור ששון. !!!
הוא מקשיב בתשומת לב ובעת ובעונה אחת סמכותי, שומר על הכללים המנחים- שעות, זמן, קצב וזמן פנוי.
יחד עם זאת הוא אוהב סין מושבע !    בעל ידע רב אותו הוא מעביר עם כל ההיסטוריה מחד ועם העדכונים העכשוויים מאידך. פשוט מקסים .
יחסיו עם המדריכים המקומיים מביאים עמם סדר רב בלוגיסטיקה המורכבת במדינה העצומה הזאת.
אנחנו נהנינו מאד משהותנו לצידו.
כן ירבו כמותו.
ריבה ודוד ציפרשטיין

הנדון : טיול מאורגן לבייג'ין הקסומה מתאריך 17.01.15עד 26.01.15
תודתי לאגד תיור בתכנון מסלול הטיול לסין בהדרכתו של עוז ששון מדריך הקבוצה שבזכותו זכינו לחוות חוויה מדהימה על סין . עוז ידע לנווט את הקבוצה בצורה מושלמת העביר את התוכנית בצורה מופלאה וברורה ביותר למד מהר להכיר את הקבוצה וידע והתחשב והתייחס באופן פרטני לכל אחד מאנשי הקבוצה .
בטיול השתתפו 14אנשים ,מלווה  בשם גיקי בחור מקומי מקסים שידע לשמור עלינו בזמן שעוז הדריך את הקבוצה, כנ"ל נהג האוטובוס שהרגשנו מאוד בטוח בנהיגה שלו ,לגבי המלון היה ברמה טובה ואנשי הקבלה מאוד אדיבים .
בטיול חווינו באופן אישי את ההתפתחות המהירה שעוברת סין בשנים האחרונות בזכותך הכרנו היסטוריה בת 5000שנים ראינו איך משתלבים אתרים היסטוריים עתיקים לצד מבנים מודרניים עצומים ,ביקרנו בכפר האולימפי שנבנה לרגל אולימפיאדת בייגין מדהים ביופיו בלילה , ביקרנו בארמון הקייץ ,ביקרנו בשוק האוכל בלילה ,העיר האסורה ,כיכר טיאנאנמן, ראינו מופע אקרובטיקה מרהיב נחספנו לרפואה סינית . בבית חולים שפינקו אותנו במסאגים ,ביקרנו בחומה הסינית האתגר לעלות וזה בזכותך, הריקשות שזה חוויה ענקית כשחלפנו רכובים על ריקשות בשכונות החוטונגים וביקור במשפחה סינית ויצאנו להכיר את העיר המדהימה והמוארת בלילה ביקור שווקים ותמיד חזרנו בערב כשידינו עמוסות ברכישות רבות ,חווינו ביום האחרון במקדש השמיים ושם היה ממש כיף כלנו רקדנו וראינו איך סינים מבצעים תרגילי טאיצי בשלווה שמענו זמר מדהים זו הגדולה בזכות אדם גדול שנתן את כל כולו אפילו שהיה חולה ,בחיוך, ובסבלנות ,בידע רב חוכמה, והיה ממש כיף.  טיול נפלא אפילו עם מזג אויר קריר טיול כזה נותן אנרגיות טובות חוויה מיוחדת של פעם בחיים ורוצים עוד וכבר מתגעגעים .
תמיד ניסע עם אגד תיור
המון תודות לחברת אגד תיור ולצוות על הארגון הטיול הנפלא הזה .
מאת יעל קלאפ עובדת אגד .ועובדת לשעבר של אגד תיור.

נא להעביר למדריך עוז ששון  את תודתם של הקבוצה
אילנה  עובד -ממושב עמקה
המדריך מתחשב בצרכים של כל אחד מהקבוצה, נותן מידע חשוב על המקום, ואם רוצים להעמיק נותן מידע יותר מפורט ,משתף את הקבוצה ,המידע אינו פרונטלי משעמם יש אינטראקציה בנתינת המידע
עוז מאוד נעים ,ועדין, גם אם צריך לאמר דברים לא כך נעימים.
אבישג  פלת - מחיפה
יצאנו אל הלא נודע ופגשנו את עוז הנהדר עדין מתחשב ארגן את הקבוצה באווירה נעימה שעשתה לנו חשק להמשיך בטיול תודה רבה .
עזאזמה, גנאיים ,לאונסו, ובדארנה- מסכנין
למדריך המושלם של הטיול ,רצינו להודות לך על ההסברים וההשקעה שהשקעת .
כצעירים לא ציפינו שזה יהיה כמו שהיה ,עשיתה את הטיול מעניין יותר ומודים לך על הכל ,ידעת לשלב בין רצוננו לרצון מבוגרים בקבוצה ,תודה רבה מכל הלב .
כפיר אמיר- פתח תקווה
היה לי כיף מאוד ,קצת קניות יותר, אבל לא  נורא ,היה לי מאוד מאוד מאוד נעים להיות עם עוז שהוא מקומי לדבר איתו להקשיב לו ללמוד ממנו על הכוכב לכת הזה סין, פעם ראשונה שעשיתי טיול מאורגן ואולי בעקבות זאת יהיה יותר, תודה רבה עוז, והמדריך הגבר גי'קי .
אריה  טל -מירושלים
היה טיול מאוד מיוחד, הקבוצה הייתה אחלה ,כנוסע יחיד תמיד קיים החשש ליפול על קבוצה לא סימפטית ,לשמחתי האנשים היו מקסימים ואירחו לי לחברה. מי שדאג לאווירה  הטובה היה עוז המדריך בחיוך ,בסבלנות, בהתחשבות ,ובמקצועיות. הטיול זרם על מי מנוחות גיליתי אדם מקסים ואיש שיחה מרתק לא רבים חולקים את הכישרון והכריזמה שלו, ואני מצפה לצאת איתו שוב לטיול בקרוב.

חזרנו לפני שבוע מטיול שלכם לסין ( 09.03-19.03 ביגין ושנחאי ) המדריך היה עוז ששון .
רצינו להודות על הכול ,הארגון , המענה הטיפול , המסלול , המלונות וליווי של החברה המקומית הסינית הכול היה מעולה , אבל מעל לכול אנחנו מבינים כרגע שבמקרה פשוט "הגרלנו" מדריך שעשה את ההבדל בין הצלחה מוחלטת לבין עוד טיול רגיל.
עוז ששון היה פשוט מעל ומעבר , הידע הנרחב שלו, השליטה בשפה המקומית , הניסיון שצבר במקום וכמובן התכונות האישיות של נינוחות וסובלנות אין קץ ,תשומת לב לכל פרט לכל אחד ואחת ומציאת פתרון לכל בעיה ובעצם מניעה מראש של בעיות מהניסון והידע שצבר. אין מילים לבטא את התודות לעוז על הצלחת הטיול.